Contact en FAQ

Contact opnemen

Bezoekadres
De Elzenhof 11
4191 PA Geldermalsen
(2e verdieping Plan Effect)

Vestigingsadres
Burgemeester Meslaan 78
4003 CC Tiel

0345-587020
Dagelijks bereikbaar!

[email protected]
Vraag voor maatwerk oplossingen een offerte bij ons aan.

Download brochure
Dream, Inspire & Create! Ontdek de mogelijkheden in onze brochure.

KVK: 59309210
BTW-id: NL168317230B01
IBAN: NL98ABNA0498732444

Afspraak maken

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen

1. Bestellen
1.1 Hoe kan ik zelf een bestelling plaatsen?

Op onze website bieden wij voorgeselecteerde ontwerpen aan. Je kiest jouw favoriete ontwerp, je klikt op "selecteer" en op de productpagina stel je de deur naar wens samen. Vervolgens klik je op de button "offerte" om de prijs aan te vragen.  Wil je toch liever een ander model deur of een andere kleur dan we online aanbieden? Klik dan eveneens op de button "offerte", beschrijf jouw wensen en wij nemen voor jouw maatwerk oplossing contact met je op.

1.2 Kunnen jullie mijn bestelling ook plaatsen?

Jazeker, onze adviseurs helpen jou graag bij het maken van de juiste keuze. Je bent voor inspiratie en advies altijd welkom in onze showroom in Geldermalsen. Uiteraard kunnen we jouw bestelling ook telefonisch of samen in de showroom plaatsen.

1.3 Hoe gaat het bestelproces verder in zijn werk?

Op de pagina "werkwijze en service" informeren we jouw stapsgewijs hoe het het ontwerp- en bestelproces in zijn werk gaat. Klik hier voor meer informatie. 

2. Inmeten
2.1 Hoe maak ik een inmeet afspraak?

Na jouw bestelling nemen wij telefonisch contact met je op om een inmeet afspraak te maken. 

2.2 Wanneer komen jullie inmeten?

In overleg met jou kiezen we samen een geschikt inmeet moment. Dit is vaak al enkele dagen na jouw bestelling. Geen lange wachttijden dus!

2.3 Is de inmeet afspraak gratis?

Jazeker! Onze montage-adviseur komt bij je thuis om de ruimte in te meten en brengt hiervoor geen kosten in rekening. Deze service is voor ons vanzelfsprekend.

3. Verzending
3.1 Door wie wordt mijn bestelling verzonden?

Wij werken uitsluitend met eigen vakmensen die jouw taatsdeur op de gewenste locatie komen leveren en monteren. Hiervoor maken wij een afspraak met jou.

3.2 Ontvang ik een track & trace code?

Nee, dat is bij ons niet nodig. We informeren jou per e-mail over de status van de order. Zo weet je precies wanneer je jouw deur kunt verwachten.

3.3 Wat is de levertijd?

Wij hanteren een levertijd van maximaal 6 werkweken na het moment van inmeten. 

3.4 Wat doet de vervoerder als ik niet thuis ben bij de levering van mijn bestelling?

Indien je niet aanwezig bent op ons afgesproken lever/montage-moment, wordt jouw bestelling door onze monteurs mee retour genomen. Een deel van de geplande montage-tijd wordt dan in rekening gebracht. Dit bedrag bedraagt €195,00 incl. BTW. Na betaling van dit bedrag wordt er door onze planning een nieuwe afspraak met je gemaakt. 

3.5 Wat zijn de verzendkosten?

Bij TWIN DOORS betaal je geen verzendkosten. Al onze producten worden gratis door onze eigen monteurs in Nederland geleverd.

4. Prijzen
4.1 Hanteren jullie een vaste prijs voor de deuren?

Wij hanteren een vaste prijs voor onze deuren als deze maximaal 2600 mm hoog en 950 mm breed zijn. In de meeste woningen valt de maat van de deur(en) ruim binnen deze maatvoering. Je komt dus niet voor verrassingen te staan! Heeft jouw ruimte wel een andere maat nodig? Geen probleem, wij leveren 100% maatwerk. Vraag hiervoor een offerte aan.     

4.2 Zijn jullie prijzen incl. BTW?

Ja, de prijzen van de producten zijn inclusief 21% BTW. 

5. Betalen
5.1 Moet ik meteen betalen?

Nee, je hoeft niet direct te betalen. Zodra je jouw bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je van ons de orderbevestiging en de factuur per e-mail. Wij zullen binnen 2 werkdagen contact met jou opnemen om een gratis inmeetafspraak te maken. Tijdens deze afspraak betaal je 40% per PIN aan. De resterende 60% betaal je tijdens de montageafspraak.

5.2 Kan ik uitsluitend per PIN betalen?

Om veiligheidsredenen kunnen onze monteurs geen contant geld aannemen en daarom betaal je tijdens de inmeet- en montageafspraak per PIN. Onze monteurs nemen een draadloos PIN apparaat mee. 

6. Garantie & herroeping
6.1 Welke garantie hanteren jullie?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

6.2 Is het herroepingsrecht van toepassing?

Onze producten worden op basis van een inmeet afspraak vervaardigd conform de instructies van de consument (maatwerk) waardoor het herroepingsrecht voor deze producten niet van toepassing is.

7. Klachten
7.1 Wanneer ontvang ik een reactie op een klacht?

Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie per e-mail geven. 

7.2 Hoe kan ik een klacht indienen?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Mocht je het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Ben je als consument niet tevreden over de afhandeling van de klacht? Dan kun je de klacht ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.sgc.nl. Ben je een zakelijke klant? Raadpleeg www.thuiswinkel.org

Showroom

Onze TWIN DOORS bekijken? Maak een afspraak en laat je inspireren en adviseren in onze showroom. Wij zijn gevestigd op de 2e verdieping van Plan Effect.

De Elzenhof 11
4191 PA
Geldermalsen

Afspraak maken