Contact en FAQ
Contact opnemen
TWIN DOORS B.V.
De Elzenhof 11
4191 PA Geldermalsen
(2e verdieping Plan Effect)
Vestigingsadres
Burgemeester Meslaan 78
4003 CC Tiel
0345-587020
Dagelijks bereikbaar!
[email protected]
Vraag voor maatwerk oplossingen een offerte bij ons aan.
Download brochure
Dream, Inspire & Create! Ontdek de mogelijkheden in onze brochure.
BTW-id: NL861819196B01
IBAN: NL 89 RABO 0357 9193 35
Afspraak maken / Offerte aanvragen
Veelgestelde vragen
1. Bestellen
Op onze website bieden wij voorgeselecteerde ontwerpen aan. Je kiest jouw favoriete ontwerp, je klikt op "selecteer" en op de productpagina stel je de deur naar wens samen. Vervolgens klik je op de button "offerte" om de prijs aan te vragen. Wil je toch liever een ander model deur of een andere kleur dan we online aanbieden? Klik dan eveneens op de button "offerte", beschrijf jouw wensen en wij nemen voor jouw maatwerk oplossing contact met je op.
Jazeker, onze adviseurs helpen jou graag bij het maken van de juiste keuze. Je bent voor inspiratie en advies altijd welkom in onze showroom in Geldermalsen. Uiteraard kunnen we jouw bestelling ook telefonisch of samen in de showroom plaatsen.
Op de pagina "werkwijze en service" informeren we jouw stapsgewijs hoe het het ontwerp- en bestelproces in zijn werk gaat. Klik hier voor meer informatie.
2. Inmeten
Na jouw bestelling nemen wij telefonisch contact met je op om een inmeet afspraak te maken.
In overleg met jou kiezen we samen een geschikt inmeet moment. De sparing dient gereed te zijn en, in het geval van een nieuwe vloer, dient deze er ook in te liggen. Dit is vaak al enkele dagen na jouw bestelling. Geen lange wachttijden dus!
Jazeker! Onze montage-adviseur komt bij je thuis om de ruimte in te meten en brengt hiervoor geen kosten in rekening. Deze service is voor ons vanzelfsprekend.
3. Verzending
Wij werken uitsluitend met eigen vakmensen die jouw taatsdeur op de gewenste locatie komen leveren en monteren. Hiervoor maken wij een afspraak met jou.
Nee, dat is bij ons niet nodig. We informeren jou per e-mail over de status van de order. Zo weet je precies wanneer je jouw deur kunt verwachten.
Wij hanteren een levertijd van circa 10 tot 12 werkweken na het moment van inmeten. Levertijd is in overleg.
Indien je niet aanwezig bent op ons afgesproken lever/montage-moment, wordt jouw bestelling door onze monteurs mee retour genomen. Een deel van de geplande montage-tijd wordt dan in rekening gebracht. Dit bedrag bedraagt €195,00 incl. BTW. Na betaling van dit bedrag wordt er door onze planning een nieuwe afspraak met je gemaakt.
Bij TWIN DOORS betaal je geen verzendkosten voor onze deuren. Al onze deuren worden gratis door onze eigen monteurs in Nederland geleverd. Voor de TWIN Design Mirrors betaal je €150,00 incl. BTW indien je voor een persoonlijke bezorging kiest bij de offerteaanvraag.
4. Prijzen
Wij hanteren een vaste prijs voor onze deuren als deze maximaal 2600 mm hoog en 950 mm breed zijn. In de meeste woningen valt de maat van de deur(en) ruim binnen deze maatvoering. Je komt dus niet voor verrassingen te staan! Heeft jouw ruimte wel een andere maat nodig? Geen probleem, wij leveren 100% maatwerk. Vraag hiervoor een offerte aan.
Ja, de prijzen van de producten zijn inclusief 21% BTW.
Alle prijzen in onze uitgebrachte offertes hebben een geldigheidsduur van 3 maanden.
5. Betalen
Nee, je hoeft niet direct te betalen. Zodra je jouw bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je van ons de orderbevestiging en de factuur per e-mail. Wij zullen binnen 2 werkdagen contact met jou opnemen om een gratis inmeetafspraak te maken. Tijdens of voorafgaand aan deze afspraak betaal je 40% aan. Dit kun je voldoen via de ontvangen factuur. De resterende 60% betaal je tijdens of na de montageafspraak, eveneens per factuur.
6. Garantie & herroeping
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Onze producten worden op basis van een inmeet afspraak vervaardigd conform de instructies van de consument (maatwerk) waardoor het herroepingsrecht voor deze producten niet van toepassing is.
7. Klachten
Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie per e-mail geven.
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Mocht je het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Ben je als consument niet tevreden over de afhandeling van de klacht? Dan kun je de klacht ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.sgc.nl. Ben je een zakelijke klant? Raadpleeg www.thuiswinkel.org.
8. Reviews
Onze reviews zijn door onze klanten ingevuld via Kiyoh. Klanten ontvangen een uitnodiging via Kiyoh nadat onze deuren bij hen zijn gemonteerd en zij dus daadwerkelijk bij TWIN DOORS hebben gekocht. Klik hier voor ons profiel op Kiyoh.